العودة   منتديات شبكة حياة > حياة العامة > المجلس العام > التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مرحبامليون وحياكن الله في صالونناالتاسع

انا ماااااعندي دفتر مذكرات كلما كنت اعملو امي تحبطني تقول مصيره للزبالة ههههههه لاني بصراحة وحدة فوضوية بغرفتي كل شي مو بمكانه الطبيعي وممكن تلاقي

التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

موضوع مغلق

قديم 06-03-2013, 12:40 AM   المشاركة رقم: 64

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

انا ماااااعندي دفتر مذكرات كلما كنت اعملو امي تحبطني تقول مصيره للزبالة ههههههه لاني بصراحة وحدة فوضوية بغرفتي كل شي مو بمكانه الطبيعي وممكن تلاقي كتاب بالدولاب وعادي للسرعة ارتب الشكل الخارجي والله اعلم شنو اخط تحت السرير او بالدواليب هههههههه اليوم عرفتو عني سيئاتي ههههههه لاتكرهوووني ماشي انا حلوة بردو وصاحبتكم

جديد المواضيع في قسم التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

قديم 06-03-2013, 12:44 AM   المشاركة رقم: 65

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

[color="darkred"]اقولكم على شئ يمكن يخفف علينا حدة الغضب والزعل من اللي حوالينا اللي هو ان الأخوة ماتكون الا في الدنيا واننا راح نندم اشد الندم يوم يجي الموت سواء لنا او للي حوالينا اللي خاصمناهم ونتمى ان الأيام ترجع لورى عشان نصلح الأخطاء اللي ارتكبناها في حق غيرنا وان الدنيا قصييييرة ..[/color]

قديم 06-03-2013, 12:46 AM   المشاركة رقم: 66

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

هههههههههههههههههه
انتى عاملة زيي فى حكاية الكتب اللى فى الدولاب انا قبل كدة حطيت كباية الشاى فى الدولاب وطلعت ادور عليها ههههههههههههههههههههههههه
حبيبتى انتى اختنا ومش صاحبتنا ودى مش سيئات دى شخصية انى انسانة حنونة اوى يامريم
وكفاية حبك لينا واخلاصك وخوفك علينا
لكن انتى حقك علينا كإخوات اننا نرشدك للصح ونساعدك تعمليه وخصوصآ لو كان فيما يرضى الله
صح ولا ايه؟؟
انتى حبيبتنا يامريم

قديم 06-03-2013, 12:49 AM   المشاركة رقم: 67

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

والله جبتي التايهة يا رورو تمام والله لازم دوم نذكر نفسنا بيوم الحساب بيوم ممكن نموت وترك خلفنا ناس زعلانين منا او يموتو ومالحقنا نصالحهم اوعدكم واوعد نفسي حتمالك غضبي بهالمواقف على قدر المستطاع ان شاء الله

قديم 06-03-2013, 12:51 AM   المشاركة رقم: 68

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

[color="darkred"][size="5"]هههههههههههههههه لا عادي يامراايم كل وحده منا لها ايجابيات وسلبيات .. عاد تدرين انا عكسك تماما احب احتفظ بأشياءي وخصوصا القديمة منها مثلا محتفظه برسايل من أيام المرحلة الثانويه وبشهاداتي الدراسية وبين فترة وفترة اطلع عليها واتذكر الأيام الحلوة اللي عشتهاا في هذي المرحلة من عمري ..[/size][/color]

قديم 06-03-2013, 12:53 AM   المشاركة رقم: 69

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

ياه يارورو
فكرتينى بأصعب فكرة بتدخل حياتى
اقولكم قصة مأساوية عن واحد قريبنا
شاب اتوفى وعنده 23 سنة مات فى شهر 7 اللى فات وعنده اخت واحدة اخته دى كان عندها خلافات كتيييرة معاه وكان لمصلحتها وللأسف مات بعد ما صلى الفجر وكان مسافر يصيف مات فى حادثة هو و اصحابه انا عايزة اقولكم ان البنت دى اخته يعنى حاسة بندم بس هى جامدة اوى ومشاعرها جامدة لدرجة انى اقولها البقاء لله ترد تقولى ميرسى ده رد يعنى والله اعلم هى جواها ايه
هى قريبة علاء وانا معرفش اخوها ده هو يعتبر قريبنا من بعيد يعنى ماشى وانا وعلاء قاعدنا نعيط عليه لحد ماتم الاربعين وزيادة
وهنا حسيت ان الموت مالوش كبير وحطيت نفسى مكانها والله ماكنت هاعيش يوم من غير اخويا
تصدقوا وبعد ما مات راحوا يصيفوا؟؟؟؟
من باب انهم ينسوا او يبعدوا عن النكد والضيق
ايه رأيكم؟

قديم 06-03-2013, 12:56 AM   المشاركة رقم: 70

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

شاطرة يامريم والله
حاولى على قد ما تقدرى لكن ماتجيش على نفسك ماشى حبيبتى
لكن عليكى بالدعاء لهم ربنا يهديهم ماشى حبيبتى