العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > حياه للاستشارات الاجتماعيه والنفسيه (المشاكل الأسريه و العاطفيه)
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ليش محد يحبني ليش

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم عثمان في احد يحبك بس انتي ماتحسن فية .....ومعنى طبعج حلو اكيد يوم من الايام احد راح تعرفينة ان

حياه للاستشارات الاجتماعيه والنفسيه (المشاكل الأسريه و العاطفيه)

موضوع مغلق

قديم 02-13-2013, 04:01 AM   المشاركة رقم: 22

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الذهبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم عثمان
في احد يحبك بس انتي ماتحسن فية .....ومعنى طبعج حلو اكيد يوم من الايام احد راح تعرفينة ان يحبج بس داومي على طبيعتج ولاتغيرينها ودعي ربج والله مايرد عبده
مهم شي يخلي قلبج سعيد ولكل يحبج الابتسامة [marq="3;right;3;scroll"]ابتسمي ^__^لالبتسامة لاتكلف شي ولكنها تعني الكثير[/marq]

صحيح معاك حق

أحياناً مشاعرنا وإحسايسنا تكون موجهة بشكل خاطئ

أكيد راح أكون دائماً متبسمة

أختي أم عثمان أشكرك على كلامتك الرائعة

دمـــــتي بخير ..

جديد المواضيع في قسم حياه للاستشارات الاجتماعيه والنفسيه (المشاكل الأسريه و العاطفيه)

قديم 02-14-2013, 10:45 PM   المشاركة رقم: 23

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف

فراشة

حبيبتى الغالية
انتى مفتقدة حب الاهل ولا حب الحبيب؟
لو أهلك صدقينى مفيش حد في الدنيا ممكن يحبك اكتر من اهلك حتى لو مش بينوا او حتى في يوم قسيوى عليكى فدة عشان بيحبوكى وممكن عشان تحسي أبدئي انتى بالخطوة الاولي يعنى مثلا روحى احضنى ممتك او نامى علي رجلها شوية او جبيلها هدية مش شرط تكون غالية المهم تحسسيها بحبك و باباكى هزرى معاة شوية روحى بوسية أو أدلعي علية شوية اما بقي اخواتك صحبيهم وخصوصا الصغار منهم لو عندك والكبار احكلهم اي شئ حتى لو كان صغير وانتى شايفة انوا مالوش لزمة. وكذا القرايب لما تتجمعوا قولي نكتة أسألي عنهم في الغياب قربي منهم قوى صدقينى هتلاقي الحب
ازرعى الحب في قلوب اللي حوليكى حبيهم هيحبوكى

أما بقي لو الحبيب فدة شئ طبيعي لان أي بنت في الدنيا نفسها في انسان يحبها ويكون جنبها بس انتى ادعى بزوج صالح وان شاء الله ربنا يكرمك

اة خلي الابتسامة دايما علي وجهك حتى لو كنتى مضايقة لان اللي حوليكى ملهمش ذنب في زعلك

وانا حبيتك في الله وصدقينى هنا في المنتدى احلا بنات صدقينى مفيش زيهم كلنا هنا بنحب بعض في الله وبتمنى انك تنضمى لينا لاننا كلنا بنحبك

[marq="3;right;3;scroll"]
أختك لولو
[/marq]

قديم 02-15-2013, 02:28 AM   المشاركة رقم: 24

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الذهبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة om yosef
حبيبتى الغالية

انتى مفتقدة حب الاهل ولا حب الحبيب؟
لو أهلك صدقينى مفيش حد في الدنيا ممكن يحبك اكتر من اهلك حتى لو مش بينوا او حتى في يوم قسيوى عليكى فدة عشان بيحبوكى وممكن عشان تحسي أبدئي انتى بالخطوة الاولي يعنى مثلا روحى احضنى ممتك او نامى علي رجلها شوية او جبيلها هدية مش شرط تكون غالية المهم تحسسيها بحبك و باباكى هزرى معاة شوية روحى بوسية أو أدلعي علية شوية اما بقي اخواتك صحبيهم وخصوصا الصغار منهم لو عندك والكبار احكلهم اي شئ حتى لو كان صغير وانتى شايفة انوا مالوش لزمة. وكذا القرايب لما تتجمعوا قولي نكتة أسألي عنهم في الغياب قربي منهم قوى صدقينى هتلاقي الحب
ازرعى الحب في قلوب اللي حوليكى حبيهم هيحبوكى

أما بقي لو الحبيب فدة شئ طبيعي لان أي بنت في الدنيا نفسها في انسان يحبها ويكون جنبها بس انتى ادعى بزوج صالح وان شاء الله ربنا يكرمك

اة خلي الابتسامة دايما علي وجهك حتى لو كنتى مضايقة لان اللي حوليكى ملهمش ذنب في زعلك

وانا حبيتك في الله وصدقينى هنا في المنتدى احلا بنات صدقينى مفيش زيهم كلنا هنا بنحب بعض في الله وبتمنى انك تنضمى لينا لاننا كلنا بنحبك

[marq="3;right;3;scroll"]
أختك لولو
[/marq]

والله كلامك صحيح ياأختي أم يوسف والله أنا أعمل مثل ماذكرت بحب أضحك وأهرز مع أهلي أوأقاربي

بس ساعات كتير بحس أني وحيدة وأنا وسطهم ونفسي أخلص من إحساس الي مجنني !!

وإذا على الحب والإستقرار فأكيد هذا حلم إن شاء الله يتحقق

تسلمين ياأختي أم يوسف على طلتك الحلوة وأنا كمان حبيتك في الله

وأحب كل بنات المنتدى في الله

شكر نابع من القلب !!

دمــــــتي بخير ..

قديم 02-21-2013, 01:09 AM   المشاركة رقم: 25

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف

فراشة

والله كلامك صحيح ياأختي أم يوسف والله أنا أعمل مثل ماذكرت بحب أضحك وأهرز مع أهلي أوأقاربي

بس ساعات كتير بحس أني وحيدة وأنا وسطهم ونفسي أخلص من إحساس الي مجنني !!

وإذا على الحب والإستقرار فأكيد هذا حلم إن شاء الله يتحقق

تسلمين ياأختي أم يوسف على طلتك الحلوة وأنا كمان حبيتك في الله

وأحب كل بنات المنتدى في الله

شكر نابع من القلب !!

دمــــــتي بخير ..

اهلا بيكي حبيبتى وصدقينى الاحساس دة انتى اللي بأيدك تغيرية من جواكى وتشيلي اليأس اللي في كلامك وانا معاكى وجنبك وموجودة في اي حاجة تحتاجيها اختك لولو

قديم 02-21-2013, 01:11 AM   المشاركة رقم: 26

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف

انتى الوحيدة يعنى ملكيش اخوات ؟

قديم 02-22-2013, 02:18 AM   المشاركة رقم: 27

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الذهبي

اقتباس: