العودة   منتديات شبكة حياة > حياة العامة > سوق نسائي - حياة مول - عرروض نسائيه - تاجرات - مندوبات
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

سؤال وجواب لا يفوتك

سؤال وجواب لا يفوتك [COLOR=#000000][COLOR=#000000][B][SIZE=6][B]السلام عليكن جميعا طبعا من فتره وانا عرضت بالمول كورسات كتيره منها للبشره الدهنيه ومشاكل حب الشباب الى معظم البنات داخوادايخة

سوق نسائي - حياة مول - عرروض نسائيه - تاجرات - مندوبات

قديم 04-27-2013, 11:34 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية ام المصريين 6
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة حيوية
عرض البوم صور ام المصريين 6  
معلومات العضوة

العضوية: 53093
معدل التقييم:

الحالة:
ام المصريين 6 غير متواجد حالياً

ألحق

سؤال وجواب لا يفوتك

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][B][SIZE=6][B]السلام عليكن جميعا طبعا من فتره وانا عرضت بالمول كورسات كتيره منها للبشره الدهنيه ومشاكل حب الشباب الى معظم البنات داخوادايخة منها والحمد لله رب العالمين وغير كده فيه كورسات كتيره للنحافه وايضا للبشره الى بتعانى من بقع سوداء او نمش او كلف وفيه كورس لتفتيح المناطق الغامقه الحساسه ولو فيه عندك مشكله اعرضيها على الخاص وباذن الله تلاقى عندنا حلها وكله من الطبيعة

[COLOR=Red][B]رايك ايه فى كورس الشعر لام المصريين بعد مرور 3 شهور من استخدامه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نونه نت مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يااحلى فتوكات منورين وعلى صحبة الخير متجمعين

عاوزة ابدء كلامى بدعوة حلوة وصادقة وكلكوا تقولوا ورايا
ربنا يبارك لها فى زوجها واولادها ورزقها ويجعل كل خير بتقدمه للناس فى ميزان حسناتها
وطبعا كلكوا بتسألوا هيا مين وطبعا هيا حبيبتى وحبيبة المنتدى كله (أم المصريين)
والله يا فتوكات دى شهادة حق ومش مجاملة ليها انسانة اخلاق وذوق عالى جدا وأمينه فى المعاملة انا اتصلت بيها وانا نفسيا مدمرة وكنت قرأت على المنتدى هنا عن كورس العلاج المكثف اللى فتوكات كتير جربته وجاب معاها نتيجة وانا واحدة منهم واللى شجعتنى عليه فتوكة من هنا جربته وشكرت فيه كتير اوى
المهم يا بنات انا اتصلت بيها وقولتلها وفعلا الله يجازيها خير وصلتلى الحاجات لغاية عندى بعدها بساعتين وبنفسها
وابتديت استعملها وهيا ساعدتنى وقالتلى الطريقة ازاى
وادتنى كورس متكامل وابتديت فى الكورس من يوم 5/12/2013 لغاية 5/3/2013 بس والله ما شاء الله مش مصدقة نفسى انا شعرى كان بيتساقط جامد جدا بسبب الفرد الكيميائى انا عملته مرتين فى سنة واحدة وبالفعل كان بيتساقط بكميات كبيرة جدا والشعراية بطولها دا غير التقصيف وقررت مش اعمل فرد تانى واحاول اعالجه والحمد لله ربنا اكرمنى وعرفت ام المصريين الانسانة اللى زى السكر
ادتنى فيتامين قرص كل يوم (هيرتون مفيد جدا للشعر) ونيتورا (مكمل غذائى)
وشامبو وبلسم بالاعشاب وحمام كريم بالتوم انا عمرى ما تخيلت انى ممكن احط اى حاجة فيها توم على شعرى بس فعلا الشامبو والبلسم بشيلوا ريحته ومش بيكون ليها اى أثر ودول استعمالهم يوم بعد يوم
ولوسيون للصلع وده فى اول اسبوع 3 مرات فى الاسبوع ومن الاسبوع الثانى مرتين فقط وده عشان الفراغات اللى فى الشعر والفراغات اللى فى مقدمة الرأس والحمد لله ابتدى يطلع فيها شعر بس لسه صغير
والمعالج الساحر وهو المشاط ومجموعة زيوت ام المصريين وده حاجة وهم خيالية بجد استخدامه مرة كل اسبوع وتسبيه على شعرك من 5 - 6 ساعات وتلبسى بونيه انا بعمله وانام عشان يعد فترة اطول ويدى نتيجة احسن واغسليه واعملى حمام كريم وبعدها تشوفى شعر تانى خالص غير المقصف والهايش والخشن واللى كله كسرات والكورس ده لمدة 3 شهور بس بجد يا بنات ربنا يباركلها لان انا فعلا مكنتش لاقية حاجة بتجيب معايا نتيجة الحمد لله دلوقتى التساقط قل جدا بدرجة ملحوظة لدرجة انى مبقتش اخاف اسرح شعرى واصبح فى الشعر لمعة مكنتش موجودة قبل كده خالص وشعرى مفرود من الكسرات والاريال نام والحمد لله والارسال اتقطع من عندى خلاص وشعرى ابتدى يتقل يطول والحمد لله (قولوا ما شاء الله)

احسبيها صح واكسبى صح
انتى مع ام المصريين كسبانة كسبانة

[COLOR=Red][B]
ايه رايك فى كورس البشرة الدهنيه وعلاج حب الشباب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[/B][/COLOR]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت بنوته مشاهدة المشاركة
انا جايه اقول انى اخدت من طنط ام المصريين حجات كنت بجربها لاول مره والحمد لله بجد فرقت معايا جداااااا

اولا اخدت مجموعه حب الشباب مش عايزه اقولك يا طنط اد ايه كريم دينا واللوسيون حلوين اووووووى بجد خلاص ما بقتش اشيل هم حب الشباب تانى

اول ما بحس ان فيه حبايه بدأت تطلع اجرى احط الكريم عليها وبعد شويه احط المس وانام

تانى يوم والله العظيم بصحى مش بلاقى الحبايه اساسا

ولو اهملت مره وسيبت الحبايه تطلع ولونها يحمر برضو بحطلها الكريم وبعدها المس بلاقيها دبلت ويومين بقى وتختفى

بجد حلوين اوى اوى اوى وانا طلبت اللوسيون تانى عشان اللى عندى قرب يخلص

بجد الحمد لله مش هاخد ادويه تانى للحبوب انا كنت يادوب العلاج احط منه مرتين تلاته ووشى يعمل منه مناعه ويبقى العلاج مش بيأثر فيه

لدرجه انى جه عليا وقت اهملت وشى والله وجالى اكتئاب بسبب الموضوع ده

بس دلوقتى الحمد لله وكل صحابى لاحظو الفرق

تانى حاجه اخدت كريم السعد ومن اول مره عملت سويت لحد دلوقتى حسه انى مش محتاجه اعمل تانى الشعر اساسا خفيييف اوى ومتفرق وعندى حتت ماطلعش فيها اصلا

والله من اول مره

مع انى عندى الشعر تخين وتقيل واسود كده وغلس اوى

كمان بحط منه فى وشى بعد ما ااعمله فتله بحس بيعد فتره طوييله على ما احتاج اعمله تانى

انا جيت والله اشهد شهاده حق مع انها متأخره شويه

ربنا يكرمك يا طنط يااااااااااااااااااااااااارب

[COLOR=Red][B]ايه رايك فى كورس النحافة لام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loleta_loly
ازيك يا ام عمرو يارب تكوني بخير
اختي دلوقتين بتاخد القرطاس
كانت 50 كيلو وبقت 51
بس هيا مش بتشربه مرتين ساعات مرتين وساعات مره في اليوم وعاجبها طعمه اوي بتقولي حتى لو متخنتش هجيب منه على طول عشان طعمه جميل هههههههههههههههههه
وماشاء الله وشها بدأ يتخن من الكريم النهارده كنت ببصلها اوي ولاحظت فعلا حتى هيا لاحظت
لان بتقولي الاول كنت بحط ايدي على وشي بحس اني بلمس العظم بس دلوقتي تحط ايدها على وشها حست ان بقى عندها خدود وهيا مسمتره على الكريم
[COLOR=Red][B]رايك ايه فى حنه الفرد العشبيه لام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوليت80 مشاهدة المشاركة
عاوز اقولكم حاجة انا مش مصدقاها انا شعري بقى زي شعر الهنود اسود ناعم مفرودمستغربة مع انه قبل كده كان مقصف و مكسر و هايش و بيقع و مليان قشرةالشر كله بشكل زايد عن حده مع اني و الله مش بستخسر فيه حاجة كنت بستخدم احسن شامبوهات و احسن حمامات كريمزعلانة و باعيط لحد ما اختي جابت لي الخبر اليقين و هو حنة فرد بالاعشاب من حبيبتي وروح قلبي ام عمرو (ام المصريين) و فعلا اتصلت بام عمرو و بعتت لي الحنة و معاها شامبو بالاعشاب و بلسم وحمام كريم و هدية حلوة كمان ليا و السعر مكنتش مصدقاه معقوله شعري يبقى بالروعة دي و بالسعر ده مع اني بصرف عليه مصاريف فظيعة و مكانش بيتصلح

و حطيت الحنة يوم كامل على شعري 24 ساعة و انبهرت بالنتيجة و كانت ام عمرو ( ام المصريين ) الله يكرمها كانت معايا خطوة بخطوة ازاي اغسله وازاي اعمل الحنة و الله ياجماعة هي اللى كانت بتتصل بيا كإنه شعرها .. ست في منتهى الجمال و الجدعنة باحبه يا ماما

وكمان ساعة هنزلكوا صور شعري و الله انا حاسة اني بحلم انا كنت هنزلكوا الصور الوقت بس انا في الشغل ومشغولة بس مش صابرة اسكت عن اللى في قلبي عاوزة اقول للناس كلها ان شعري بقى روووووووعة و اللي عاوزة رقم ام عمرو تبعت لي على الخاص وانا هعطيهولهاو اكيد كلكوا عارفين ام المصريين بس اللي متعرفهوش انها ست في منتهى الزوق
انتظروني
[COLOR=Red][B]رايك ايه فى كريم السعد لام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/B][/COLOR]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام احمد قمر مشاهدة المشاركة
يا جماعة انا مش عارفة اقول اية ولا احكى على اية انا اتاخرت كتير علشان اشوف النتايج بجد هحكى التجربة بتاعتى بالتفصيل الممل ههههههههههه
اولا انا اخدت من ام المصريين كريم السعد هو والصابونة انا بصراحة كنت مشعرة يعنى كنت اعمل السويت وبعديها ب3 ايام او اربعة يطلع تانى يبتدى ينبت لكن قسما بالله العظيم قسما بالله العظيم انا بعد السويت جربت كريم هو والصابون اول منبت للشعر كان بعد 12 يوم حسباهم بالظبط وعملت تانى بقالى اهو 10 ايام لسة مطلعش حاجة خالص والله فعلا شال عنى حمللللللللللل تقيل قوى والمعاناة اللى كنت بعانى منها ساعة السويت كان يوم مش طلعلة شمس ولا نهار ففعلا بشكرهاااااااااااااااا جدا ام عمر على نصايحها معايا بجد زوق زوق ربنا يكرمها يارب ويوسع رزقها

[COLOR=Red][B]ايه رايك فى مشاط ام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوران نونو مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل الكلام اللى هيتكتب عن تجربه
والله يابنات بجد بسم الله ما شاء الله الله اكبر يجنن المشاط دا اللى هو للشعر حلو اوى وبيمنع التساقط وبيطرى الشعر وبيحل مشاكل كتير اوى للشعر انا اكتشفته بالصدفه من النت وانا اشتريته من عند ام المصريين اللى متعرفهاش تعمل بحث عن منتجات ام المصريين وتكلمها وهى هتبعتهولها لحد البيت فى اى مكان واى استفسار انا موجوده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فراولة الجنة مشاهدة المشاركة
أنا عملت المشاط ياجماعة وفكيت شعرى من شوية تحححححححفة والله كأنى مستشوراه
بجد جميل جدا جدا وشعرى مفروووود وطويل والتقصيف خفيف خالص عن الاول
ربنا يصلح حالك يا ام عمرو ويجازيكى كل خير على أمانتك وصدقك معانا

[COLOR=Red][B]جربتى جهاز الشمع من ام المصريين ايه رايك فيه ؟؟[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوة عيال مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

ازى حضرتك يا ام المصريين

حبيت احكيللك اللي حصللي مع جهاز الشمع

بجد انا منبهرة بالنتيجة

والله العظيم نتيجة فووووووووووووووووق ما تخيلت

اسهل من السويت بكتييييير

اسرع جدا فى الوقت

النتيجة انضف طبعا

بعد ما خلصت اتصلت بماما و حماتى و اصحابى و امة لا اله الا الله احكيللهم اللى حصل و اد ايه انه فكرة وهمية

جزاكى الله خيرا

باحبه يا ماماباحبه يا ماماباحبه يا ماما

[COLOR=Red][B]
رايك ايه فى منتجات ام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/B][/COLOR]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jilanaksm مشاهدة المشاركة
ازيك يا ام المصرييين يا سكر .. انا جيلان طلبت منك

الطمى المغربى و الصابون المغربى و كريم الانوثه و كورس علاج النمش و الكلف

و احب اقلك ان الصابووووووووووون تحفففففففففففففففففه بجد بجد

الطمى و كورس العلاج مش جربتو لسه ... بس الجواب بيبان من عنوانوا

بجد بجد بجد تسلمى يا قمر و ربنا يباركلك انا جبت من عندك

علشان سمعتك الطيبه بس لما جربت الحاجه بنفسى

انا بقيت واثقه ف كل منتجاتك اكتر طبعا

بالتوفيق يا قمر و من نجاح لنجاح دايما يا رب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام محمدوشهدومريم مشاهدة المشاركة
صباح الفل يا ام عمرو يا قمر..الشامبو والبلسم بجد تحفه...والبيو هير طبعا.....و....و....و..اقولك انت ست كل منتجاتك بجد تحفه...وبجد اللي عايزه تتعامل معاكي...تتعامل بثقه .تاخد بكلامك ان شاءالله..لانك ست محترمه وبتراعي ربنا...ربنا يرزقك بالحلال...ويجازيكي كل خير
رايك ايه فى اعشاب التخسيس لام المصريين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدام رورو مشاهدة المشاركة
بالنسبة ليا ان بقى
انا بستخدم المشاط بقالى اسبوعين اهو ومعاة خلطات زيوت بجد تحفة تحفة تحفة شعرى تقل بشكل ملحوظ
واستخدمت اعشاب رجل الاسد يالهوى عليها تحفة بس طعمها يعيعيعيعيعيعيعيعيعيعيعيعيعيع
خسيت 2كيلو فى اسبوعين ومن غير رجيم ولارياضة
بس كدة ياقمرات ودى كانت اخر المستجدات من موقعى هذا
ونوافيكم بكل جديد
استودعكم الله الذى لاتضيع ودائعة
يارب وديما يارب عند حسن ظن الجميع

[/B][/SIZE][/B][/COLOR][/COLOR]

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم سوق نسائي - حياة مول - عرروض نسائيه - تاجرات - مندوبات

قديم 04-28-2013, 04:07 PM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب: