قديم 07-07-2013, 12:34 AM   المشاركة رقم: 57

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

الحمد لله كلنا بخير ...

هاااااا اخبار استعداداك للزواج ايييييييييه ؟؟

جديد المواضيع في قسم التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

قديم 07-07-2013, 12:39 AM   المشاركة رقم: 58

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

والله فى كلام دلوقتى فى العائلة انهم عايزين يكتبوا كتابنا بس انا مش راضية علشان فى ناس كتيرة اعرفهم كتبوا الكتاب وعملوا حاجات حرام
انا عارفة ان كتب الكتاب هتكون مراته ولكن انا بكره الخطوة دى قبل الجواز بفترة عارفة لو قبلها بأسبوع ماشى لكن قبلها بفترة شهر او اتنين لا
انتى من رأيي ولا ليكى رأى تانى؟؟

قديم 07-07-2013, 12:45 AM   المشاركة رقم: 59

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

ياحبيبتي بعد كتب الكتاب يصير كل شئ جايز بينكم وحفل الزواج ما هو إلا مجرد اعلان للناس انكم متزوجين

بس أنا معاكي في هذي النقطه انه ما تطول الفترة بين كتب الكتاب والزواج اجتنابا لأي حدث يطرأ بين الطرفين ..

قديم 07-07-2013, 12:57 AM   المشاركة رقم: 60

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

ايوا والله الدنيا مش مضمونة والشيطان تغلب على عقول الناس وسكن فيها
ولو علاء ده ملاك نازل من السما برضو هخاف مهمآ كان انا اه مكتوب كتابى بس فى بيت اهلى ولو حصل حاجة وحشة سمعتى انا اللى هتسوء مش هو لانه راجل والراجل ميعبوش شئ البنت هى اللى بتفرط فى روحها وساعتها تستاهل كل حاجة تجرالها
يارب يبعد عننا الشر وسوء الظن بالناس
وبينى وبينك انا خايفة من الجواز ولما بفكر فيه بترعب وبكش فى نفسى كدة ياااااااه كابوس
ولما بكلم اصحابى متزوجات كان احساسهم زيي قبل زواجهم دلوقتى مش بيحبوا يعملوا حاجة الا مع الازواج بتوعهم وبيقولولى عااااادى وخدى الامور بهداوة وكدة بس خايفة جدآ والله
ربنا يسترها يارورو

قديم 07-07-2013, 01:09 AM   المشاركة رقم: 61

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

حبيبتي هدوره طبيعي يجيك الشعور هذا وكل وحدة لازم تمر بهذا الشعور وصدقيني بعد الزواج راح تنسين كل شئ ويمكن تضحكين على نفسك لمن كنتي كذا قبل الزواج .. الله ييسر لك امورك ويهنيك ويتمم فرحتك على خير آآآآآمين ..

قديم 07-07-2013, 01:16 AM   المشاركة رقم: 62

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

اللهم اميييييييين يارب ويرزقك انتى ومريم وكل بنات المسلمين الزوج الصالح ومنه الذرية الصالحة يااااااااارب
ويهنيكى بحياتك يارب ويباركلك بعمرك ياااااااااارب

هما البنات راحو فييييييييييين؟؟

قديم 07-07-2013, 01:22 AM   المشاركة رقم: 63

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

آآآآآمين حبيبتي ..

والله ما ادري عنهم اشوفهم متصلين بس مالهم لا حس ولا خبر .. يمكن مشغولين عنا بشئ مهم