قديم 06-06-2013, 07:35 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية لولو حسين
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف
عرض البوم صور لولو حسين  
معلومات العضوة

العضوية: 69574
معدل التقييم:

الحالة:
لولو حسين غير متواجد حالياً

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما

صور مكياج , الوان انيقه لمكياج للبنات كولكشن ميك اب , ميك اب السيدات روعه , ميك اب للسيدة الانيقة ، ميك اب جان كيوت ، ميك اب للجامعة ، ميك اب صباحى ، ميك اب حفلات ، ميك اب سهرات ، ميك اب خفيف للبيت

كنت حطا كحل فوق عيني وتحت عيني وجوه عيني عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996906_502.gif
وكنت كل مره أحط فيها ابقا متأكده انه حايسيح وفعلا كان يسيح منى ويبقا المنظر مش أد كده
عملت تجربتى الصبح وقولت أجرب كنت وخداها من هنا من فتكات بس إفتكست فيها بقى وحاقولكم عملت ايه
الطريقه كنت انى أسيح الكحل الاول وبعدين أحطه ع ايشادو إسود لاء انا معملتش كده حاقولكم عملت إيه ,,
إستعملت الاول الحاجات دى ,,
أيشادو إسود مفحم بدون لمعه نهائى
أيشادو أبيض كنت جايباه من مآى واى
قلم كحل مآك هيلو كيتى
قلم أيشادو لونه أزرق من إيفر بيوتى تحفاااااا بجد
وفورشه أيشادو

وصورتهم أهى يا قمرات ,,

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996907_678.jpg

وده منظر الايشادو الابيض والقلم الايشادو الازرق على ايديا ,, عشان تشوفوا درجاتهم ,,

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996907_102.jpg

وصوره اقرب للأزرق عشان تشوفو لمعته ,,

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996908_900.jpg

حطيت أول حاجه الايشادو الابيض تحت حواجبى وعلى جفن عينيا من فوق ,,
ماحطتش تحت عينى خالص إبعدوا عن الحركه دى عشان بتشوه منظر العين خالص
وبتخلى اللى يشوفك يعتقد انك عندك هالات سوده ومدارياها حتى لو معندكيش
فـ بلاها أحسن عشان بتشوه المنظر بجد ,,
وبعدين جبت القلم الكحل الماك ورسمت بيه عينيا من فوق الجفن من أولو لأخره
وقومت ساحبه عينيا من الاخر خالص من نحيه الجفن التحتانى بعد ما خلصت اللى فوق
وسحبته لغايه تلات إرباع عينيا كده ماكملتش للأخر خالص ,, وسبت الجزء الفاضل ده حددته بالازرق ,,
وبعدين حطيت الكحل جوه عينيا ,, كده تمام إستعملنا الكحل فى رسمه عينينا وكمان حطيناه جوه العين ,,
وقومت جايبه فورشه الايشادو غمستها فى الايشادو من طرفها كده وقومت حطا بيها جوه عينيا فوق الكحل الى حطيته جوه الجفن
وكمان حطيت فوق الجفن وتحتيه ,, يعنى كل الى عملته بالكحل عدت عليه من تانى بالايشادو ,, كده تمام ,, ؟
وخلاص على كده يا قمرات ,, والله النتيجه روعه وحاوريكم منظر عينيا دلوقتى آهى للعلم إن الميكب ده من الساعه 9 الصبح ولسه مصورالكم عينيا دلوقتى وانا قاعده أهو

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996912_626.png

وده منظر الكحل من فوق عينيا بجد أشيك بكتير من الايلينز والديب لينر ,, انا متعوده عليهم بس حبيت الكحل بالايشادو أكتر بكتيييير
وبلاحظ الممثلين بيعملوا اللوك ده كتير لو تخدوا بالكم مش بلاقيهم حاطين أيلينر وإللى كانت متابعه العشق الممنوع حاتعرف من ميكب سمر فى المسلسل

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996918_904.png

ولاحظوا بقى ف الصوره دي ,, ماشاء الله الكحل ثابت جوه عينيا لسه إزاى ماسحش ولا نزل تحت عينيا ,,
إللى تحت عينيا ده اللى انا رسماه زى ماقولتلكم فوق بالايشادو والكحل لان انا عيونى ضيقه برسمها من فوق وتحت ,,

عشان الكحل يثبت ، لثبات الكحل ، لكحل ثابت دوما hayah_1338996916_158.png

بتمنا يكون الموضوع عجبكم ومتنسوش التقيييييييييييييم يا بنات بقى عشان لو كده يتثبت والكل يستفاد ,,
وعلى فكره بجد اللوك ده إعملوه الصبح بيبقا رقيق أوووووووووووووى وكمان مفيهوش ألوان كتيره وملفت انا بحب الرقه فى الميكب أكتر ,,
وعشان كده حطيت اللون الابيض بس يدوب يفتح منطقه الجفن وخلاص ,, ورسمتها وهو ده كان الميكب بتاعى حتى ماحطتش بودره
حطيت كريم مرطب بس وروج ملمع خفيف ,,
هو ده أنسب حاجه لمكياج الصبح لو رايحه الجامعه ,

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم مكياج ميك أب عطور مكياج عيون مكياج سهره مكياج عروس

قديم 06-06-2013, 07:53 PM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

شكرآ جزيلآ لكى حبيبتى

قديم 06-06-2013, 11:54 PM   المشاركة رقم: 3

معلومات العضوة