العودة   منتديات شبكة حياة > حياة العامة > المجلس العام > التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

موضوع مغلق

قديم 05-19-2013, 07:49 PM   المشاركة رقم: 22

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

هههههههههههههههه
هى خلاص ولدت ولا ايه؟

جديد المواضيع في قسم التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

قديم 05-19-2013, 07:50 PM   المشاركة رقم: 23

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

بتحبى المصارعة يامريم؟
انا بحبها جدآآآآآآآآآآآآآآآآ

قديم 05-19-2013, 07:59 PM   المشاركة رقم: 24

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

ههههه لسا موووولدت الواد معصي فبطنها مش راضي ينزل الله يسر وبالنسبة لسؤالك ااااابداااااا ما احبها اولا لخطورتها حتى لومزح وتمثيل ما احبها ليه يعني ليه واحد يضرب الثاني خلصو الالعاب الحلوة المفرحة واللي تنشط مافضلش غير حد يضرب الثاني ههههههه هو انتي ايه اللي عاجبك فيها الحماس ولا ايه

قديم 05-19-2013, 08:06 PM   المشاركة رقم: 25

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

لا والله بس عارفة تحسى انك قاعدة ادام ناس من الجاهلية الاولى اتنين بيضربوا فى بعض هههههههههههه
لا والباقين بيشجعوهم حد لاقى يابنتى
طب ايه اكتر حاجة بتحبيها؟
بتحبى المسلسلات التركى؟ههههههههه

قديم 05-19-2013, 08:12 PM   المشاركة رقم: 26

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

هههههه لالا كرهت تركيا من هالغزو الاعلامي اللي عامليه تصوري حتى اسماء الاثاث والفرش عندنا باسماء مشاهيرهم شوفي انا بالتلفزيون يا اتابع قناة فتافيت وبرامج معينة مو كلها لانو اغلبها حفظتها من كثر الاعادة يا اشوف وي اهلي اخبار احنا بالبيت مدمنين اخبار وساعات نحطه عالحرم المكي وقت الصلوات ونتامل بهالمكان والناس ونسترخي شوية وبتابع اي برنامج عن التغذية والطب واقرا كتب بهالشي احب هالاختصاص جدا وكمان متابعة برنامج ايمه البساط احمدي على قناة الناس يقدمه دكتور مميز جدا وكلامه دررر كثير استفدت منه يعني عالاغلب اتابع برامج

قديم 05-19-2013, 08:19 PM   المشاركة رقم: 27

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

بوصى انا عرفت حاجة عن الاتراك شوفى نسبة المسلمين عندهم تكاد تكون كل تركيا مسلمة بس لو تشوفى افلامهم تحتقريهم والله كلها قلة ادب ده انسى اللى حصل اتفرجى بأه عالافلام
ياساتر واحنا بمصر بنقلدهم انزلى الشارع كدة واتفرجى تحسى ان احنا فى كرنفال من الالوان الفجة اللى مش لايقة على بعض يالهوووووى
بقولك ايه تيجى نتكلم عالحجاب ؟انتى قصتك ايه مع الحجاب؟

قديم 05-19-2013, 08:30 PM   المشاركة رقم: 28

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

قصدك كيف تحجبت حقولك انا تحجبت بعمر ٨سنوات والسبب اختي اللي اكبر مني بسنة ونص راحت لبست الحجاب ودخلت البيت وكنا برمضان قالت لابوي بابا بابا كل البنات اللي بالمدرسة متحجبين الا مريم وانا ماكنت احب الحجاب واصلا هم متحجبين عشان رمضان وبس ولما عندت معاهم تعرفي عملو ايه هههههه قصولي شعري زي الاولاد اطول شوية بس المهم قصوه قصة قصيرة ومس لايقة علي فاضطريت البس حجاب وامري لله لبستو وانا ادعي على اختي ههههه والان ادعي لها لانها حريصت علي من الصغر وماكنت افهم والحمدلله اني تعلقت والتزمت بالحجاب بسن مبكرة وانتي احكيلي قصتك