العودة   منتديات شبكة حياة > حياة العامة > المجلس العام > التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

أحبتى فى الله أهلآ وسهلآ بكن فى صالوننا الثامن للدردشة

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مريم ريحانة بغداد انتي بيشد شعرك انا اخواني يمدولي ارجلهم يعني ماقوم الا واتعثر ومو مرة لا كل ثانية اتعثر

التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

موضوع مغلق

قديم 06-02-2013, 01:38 AM   المشاركة رقم: 946

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مريم ريحانة بغداد مشاهدة المشاركة
انتي بيشد شعرك انا اخواني يمدولي ارجلهم يعني ماقوم الا واتعثر ومو مرة لا كل ثانية اتعثر ههههههه مرة عصبت كنت شايلة كوب مااااء بااارد وواحد مدلي رجله لا اراديا صبيت الماء فوق راسه حسيت بفرحة النصر ههههههه تقريبا يخافو يوقعوني مرة ثانية نادرا ولما تكون ايدي فاضية
يالهوى عالحركة دى
خدى بالك دى بتوجع جدآ لو وقعتى على كوعك ولا حاجة حصلتلى منه قبل كدة
حركة صعبة اوى

جديد المواضيع في قسم التعارف الترحيب المناسبات دردشة شات التهاني

قديم 06-02-2013, 01:38 AM   المشاركة رقم: 947

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

ههههههههههههههههه حلوة الخطة هدوره .. عاد انتي يامراايم حالتك صعبة ممكن يوم تتعثرين وتتعورين بقوة انتبهي لنفسك .. انا احيانا اكون ماشية في امان الله يجي اخوي من وراي يعطيني ضربه محتررررمة على ظهري ويوم الومه يقول هذا مزح اجل الجد كييييييييف ؟؟؟

الصالون امتلى من رغينا الكثثييييير هههههههههههههههه

قديم 06-02-2013, 01:39 AM   المشاركة رقم: 948

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

مممم شفته ما ادري لش اشتريت اللي جنبه الازرق على بنفسجي حسيته احسن بنات انا مسوية احصائية للتواجد باامنتدى بقسم المشرفات رورو ماتقدر تشوفه تصدقون من سنة ٢٠١١ صرت احط احصائية عن المتواجدون كانو باقصى ضهور لايتجازون العشرينات بس الان من شهرين تقريبا اصبح التواجد يصل ٦٠عضوة باقصى الاحوال وبالعشرينات واالاربعينات احيانات بالحالات الاخف الصبح بدري وباليل متاخر انا جدا سعيدة بهالعدد وان شاء الله يفيدون ويستفيدون

قديم 06-02-2013, 01:42 AM   المشاركة رقم: 949

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

ههههههههههههههههههههه
يالهوى لما ده الهزار يالهوى عالجد بعيد الشر عنا
الله اكبر عليهم كف ايد ولا خف الجمل هههههههههههههههههه حلو التشبيه ده هههههههههههه
ياساتر لكن احنا ايدينا عسل وجميييلة كدة هههههههههههههه
الصالون خلص بسرعة يارورو صح؟ ههههههههههههههههههه
على رأيك من رغينا

قديم 06-02-2013, 01:43 AM   المشاركة رقم: 950

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

فدييييتهم اللي يخافون علي لاتخافو انا على مر السنين صرت متدربة ووقعتي ثابتة هههههههههه والله اقول واعترض ومرات حتى ابكي بس لاجدوى هم تعودو وانا مكسورة الجناح لازم اتقبل مزح ثلاث اخوة طول بعرض ههههههههه

قديم 06-02-2013, 01:45 AM   المشاركة رقم: 951

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الألماسي

وحدة منكم تراسل ورورد وتشوف شنو قصتها وتطلب منها تفتح لنا صالون جديد قبل ما يتقفل هذا ونضيييييع هههههه احنا الصالون ده مش بس صالون ده بيتنا الثاني بعد المدرسة زمان هههههههه

قديم 06-02-2013, 01:47 AM   المشاركة رقم: 952

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة مميزة

مريومة انا بالليل بكون موجودة للمراقبة بس مبكونش ظاهرة بيتهيألى ان معظمهم داخلين لقسم الثقافة الجنسية وده اللى ظهرلى لما ابتديت اكتب اسماء الاعضاء الجداد فى ورقة وانام ولما اصحى تانى يوم الاقيهم عاملين 3 مشاركات بس على المواضيع الاكتر مشاهدة فى القسم ده اكيد عارفاهم
فاكرين ان فى القسم ده حاجة حرام او قليلة ادب استغفر الله العظيم
وهنا افكرك انا قلت معظهم وليس كلهم لا فى ناس داخلة تستفيد فعلآ
والله يامريم حاجة تحزن انهم يدخلوا مخصوص علشان حاجة زى دى الله المستعان