العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > عالم الحياة الزوجية و المعاشره > المطلقات و اللأرامل و المتاخرات عن الزواج
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مطلقة وابغا اجاااابة لسؤالي مهــــــــــــــم

عيشى حياتك الطبيعية زى ما انتى والليى بيقولك كدة اكيد لم يخطىء لانها احدى عاداتك وتقاليدك التى لم تقلعيى عنها ولهذا لا يسب لكى اى

المطلقات و اللأرامل و المتاخرات عن الزواج

قديم 06-19-2013, 09:49 AM   المشاركة رقم: 8

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

عيشى حياتك الطبيعية زى ما انتى والليى بيقولك كدة اكيد لم يخطىء لانها احدى عاداتك وتقاليدك التى لم تقلعيى عنها ولهذا لا يسب لكى اى نوع من انواع الزعل لكى تربطى ما حدث لكى من طلاق انتى مش اول واحدة تمر بهذة الازمة انشاء الله يعوضك الله بالزوج الليى ينسيكى الاولانى وتقلعى انتى عن عصبيتك شوية لانها مش صالحك والله الموفق المستعان

جديد المواضيع في قسم المطلقات و اللأرامل و المتاخرات عن الزواج

قديم 07-10-2013, 03:35 PM   المشاركة رقم: 9

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

حبيباتي واللي ظلمهم الزمن كما وقــد ظلمني قبلهم والناس ما ترحم

ولا لهم الاّ فلان طلق فلانه وعلى وعلى من رؤســهم كل من ســـــمع

كلمة بنا عليها موال مايهم ومايهم طالما والانســـــــــان لم يخطىء مايهم

ورضاء الناس قاية لا تدرك المهم الواحــدة تتصرف بعقل وحكمة وتحسب حســابها

لخطواتها وللكلام منها اما انها تنطوي على نفســـــــــها لا لا قاله الله لا في شــرعه

ولا ســـنه لنا نبينا محمد (ص) وتصرفو حالكم حال البشر اخت هـدير واخت الصمت المؤلم

ما علي من الناس وأيش على الناس مني ولازم تعرفون ان في مطلق وقد كان مزوج

وطلق كما وفي مطلقة وربنا شــــــــــرع الطلاق يمكن ليصلح بين الناس ان لا يعيشون

في هم ومشاكل لا تنتهي عســــــــاء فيه خير لطرقين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قديم 07-30-2013, 12:44 AM   المشاركة رقم: 10

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

الله يكون في عونك

قديم 09-01-2013, 04:37 AM   المشاركة رقم: 11

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:

اولا الله يكتب لك حياة جديده مع شخص يسعدك ويخاف الله فيكي ... وثانيا مجتمعنا في كل الاحوال احنا محاسبين علي تصرفاتنا بحكم احنا بنات عيب نعمل ونقول الخ.........
انت احكمي تصرفاتك وخاصة لسانك ولا تهتمي لما يقولون لانهم بكل الاحوال يقولون ولا يون لهم اي تاثير عليج او علي حياتك كوني كما كنت وكما تحبي ان تكوني بس بعقل ورزانه ورجاحة عقل الله يحفظك❤

قديم 09-16-2013, 01:43 PM   المشاركة رقم: 12

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

عيشي حياتك عادى جدااااا وسيبك من اى حد بتكلم الناس بتكلم فى كل الاحوال متجوزة مطلقة هيتكلموا بس بدل ما هيقولوا علشان كده اتطلقت هيقولوا علشان كده اتجوزت فانتى سيبك من الناس خالص واعملى كل الى يريحك مش يريح الناس علشان الناس عمرها هتنفعك بحاجة وعيشيى حياتك زى ما انتى تحبى

قديم 09-21-2013, 06:45 AM   المشاركة رقم: 13

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:

رأي

ماكان المفروض اختى انك تعرفى الناس كلها انك انفصلتى عن زوجك لاكن قدر الله وماشاء فعل
انا مطلقة ولله الحمد مثلك تمام لكنى لم ابلغ كل معارفى واقاربى لعدم الانتقاد طبعا وتقييد الحريات
ياريت تكونى حذرة فتصرفاتك مع الناس بالذات اللى يعرفون خبر انفصالك لاننا وللاسف كل كلمة او كل فعل محسوب علينا لاننا لسنا فى عصمة راجل وهى دى طبيعة البلاد العربية .... وكمان لا تحاولى تعقدى حالك .. وخليكى مقبلة عالحياة وثقتك بالله مالها حدود .. فمن تعثر بطريقه وسقط لابد وان ينهض وينفض التراب من على ملابسه ويمضى ويستمر بطريقه... وباذن الله يعوضك الله باحسن من السابق وتلاقى الخير معاه بأمر الله ....................... وسلام الله عليكى ورحمته وبركاته ........ اختك فى الله

قديم 11-04-2013, 09:28 PM   المشاركة رقم: 14

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

افتراضي رد: مطلقة وابغا اجاااابة لسؤالي مهــــــــــــــم

مساء الورد ياعسل العصبيه في كل مكان ولا تاخذي ع كلام الناس بالعكس عيشي حياتك طبيعي وامسكي اعصابك شوي انا تطلقت بس عايشة حياتي بكل مرحها وفرحها انا عصبية عند اهلي بشكل ماتتخيليه بس لما كنت ببيتي مايسمع مني اي كلمة صياح او كلمة شينه ولا هو بشرط طلاقك سبب عصبيتك فعلا هو طلاقي بسبب ظلمه لي واكبر كذااااب فمااقدر اكمل حياتي مع انسان كذاب ومشاعر زائفه مع اني خمس سنوات متزوجه والحمدلله جدااا ارررتحت بعد الطلاق والحمدلله ع كل حال