العودة   منتديات شبكة حياة > ازياء و تجميل و موضة و ملابس fashion > العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

اسهل طرق حماية الشعر

اسهل طرق حماية الشعر [CENTER][SIZE=5][COLOR=black]اسهل طرق حماية الشعر[/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=black]انا جبتلكم النهاردة ازاى تحمى وتعالجي شعرك[/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=black]الصيف داخل والطلبات حتكتر انا عارفه[/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=black]اولا :- القشرة .[/COLOR][/SIZE]

العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care

قديم 04-13-2013, 11:30 AM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية اميرة الاشواق
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي
عرض البوم صور اميرة الاشواق  
معلومات العضوة

العضوية: 67926
معدل التقييم:

الحالة:
اميرة الاشواق غير متواجد حالياً

اسهل طرق حماية الشعر

[CENTER][SIZE=5][COLOR=black]اسهل طرق حماية الشعر[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]انا جبتلكم النهاردة ازاى تحمى وتعالجي شعرك[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]الصيف داخل والطلبات حتكتر انا عارفه[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]اولا :- القشرة .[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black][IMG]http://better-woman.com/womenpics/Dandruff.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]هوة طبعا فى طرق كتير بس انا حقول المناسب والاحسن[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]اغلى تفل شاى مستعمل مع كام لامونه خضراء وسيبه لحاد ما يبرد بعد كدة استعمليه كاغسيل اشعرك[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]عادى ودى طريقة من طرق الوقاية وليس المعالجة[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]ثانيا :- غسيل الشعر .[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black][IMG]http://better-woman.com/womenpics/Hair-Fall.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]قبل ما تغسلي شعرك سرحيه كويس فى كل الاتجاهات[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]بعد كدة اشطفيه ورجعى راسك للوراء واشطفيه تانى وده عشان تنشيط الدورة الدمويه[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]بعد كدة ابدئي عادى فى غسيله تحت الدش مع استخدام الشامبو المناسب والافضل [/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]الشامبو ببياض البيض ده احسن نوع [/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]طبعا ده مش كل حاجة انا جيبالكم طرق كتير جدا جدا من العناية بالشعر [/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]وطرق تسريحة وصبغه وفرده لمعرفة اكتر واكتر من الشعر[/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=black]تعلمى تسريح ومعالجة شعرك بتنفسك من هنا[/COLOR][/SIZE][/CENTER]

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care