العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > المطبخ الإلكتروني مطبخ حواء وصفات طبخ

تورتات ألوان ألوان ألوان بالصور

الف هنا وشفا حبيبتى روح الورد وكمان ادى واحدة من عندى هدية لك ارجو انتظارها فى المطار شحنتها دلوقت ولاتنسى توزعى على ماليزيا وشيلى الباقى

المطبخ الإلكتروني مطبخ حواء وصفات طبخ

قديم 06-09-2013, 04:17 AM   المشاركة رقم: 15

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

الف هنا وشفا حبيبتى روح الورد وكمان ادى واحدة من عندى هدية لك ارجو انتظارها فى المطار شحنتها دلوقت ولاتنسى توزعى على ماليزيا وشيلى الباقى فى الثلاجة ههههههههههههههه

جديد المواضيع في قسم المطبخ الإلكتروني مطبخ حواء وصفات طبخ

قديم 06-09-2013, 07:44 AM   المشاركة رقم: 16

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

يالله انا رايحه الممطار..(^__^)

قديم 06-09-2013, 09:58 AM   المشاركة رقم: 17

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي

يا عمي الكيك لناس وناس لا..............ماشي و صحتين على قلبك يا ورد.......و الله يجزيكم الخبر............اللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين

قديم 06-09-2013, 08:43 PM   المشاركة رقم: 18

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

حبيبتى ملاك القدس عشان انا عارفة روح الورد مش هتسيب لك ولا فتفوتة من تورتتها انا بعت لك تورتاية كبييييييييييرة عشان تقدمى منها لجاراتك مع القهوة ومعاها سندوتش مخصوص لك بس اوعى تقولى عليه لروح الورد ده سر بينى وبينك والف هنا

قديم 06-09-2013, 10:32 PM   المشاركة رقم: 19

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي

بسم الله الرحمن الرحيم ..........اولا مشكوره .....ثانياههههههههههههههههه� �ههههههههههههه ثالثا يا الله ما ابخلك هاي السندويشة ما بتشبع عصفور بس يلا مني عاملة عشا في الصالون ليش ما جيتي بدي الاقيكي سابقتيني ولا انا انصح لحالي يلا
........هههههههههههههه يا لهوياللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين

قديم 06-10-2013, 02:26 AM   المشاركة رقم: 20

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

عزومة مقبولة منك حبيبتى ملاك القدس يللا خليها بمناسبة غيابنا انا وروح الورد وتكون احلى صحبة واحلى لمة امممممممممم جوعتينى ملاك ريحة اكلك الشهى خلانى مش قادرة اصبر وان شاء الله نتعزم عندك فى احلى المناسبات ويللا التحلية على... مشكورة حبيبتى وجمعنا الله واياكم فى قدسنا الحبيبة قريبا ...........هتوحشينى .... الى اللقاااااااااااااء

.

قديم 06-10-2013, 08:16 PM   المشاركة رقم: 21

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي

تروحي و ترجعي بالسلامه.............ان شالله:0137 :.................اللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين