العودة   منتديات شبكة حياة > حياة العامة > المجلس العام > العاب بنات العاب تسليه العاب بنات العاب نسائية العاب تلبيس العاب طبخ
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

قصص مضحكه للزواج

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه طب انا ومدحش كان شفنى شوفى انتى باة هههههههههههههههههه موقف جامد تلاقية هو ال حرك الكرسي انا بهدى النفوس ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

العاب بنات العاب تسليه العاب بنات العاب نسائية العاب تلبيس العاب طبخ

قديم 06-25-2013, 10:06 PM   المشاركة رقم: 29

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
طب انا ومدحش كان شفنى شوفى انتى باة هههههههههههههههههه موقف جامد تلاقية هو ال حرك الكرسي انا بهدى النفوس ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

جديد المواضيع في قسم العاب بنات العاب تسليه العاب بنات العاب نسائية العاب تلبيس العاب طبخ

قديم 06-26-2013, 01:39 PM   المشاركة رقم: 30

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي

زوجي متعود يكون معه مفتاح للبيت ومره نسي يوخد المفتاح ...وانا كان ابني الصغير معصبني يروح على جرس الباب يرنه ويهرب ورنه يمكن 5 مرات والمره 6 طلعتله اصرخ و لقيت زوجي في وجهي يرن الجرس وقال خير شو في ليش معصبه بصراحه انحرجت بس برضه عدت على خير..............ههههههههههههههه هههههههههههههه

قديم 06-26-2013, 07:46 PM   المشاركة رقم: 31

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة نادي الألف

لا حصلت معايا لما كنت مخطوبة انا كنت مخطوبة لابن عمى فلما كنا في بتنا عندهم في البلد كنت بلعب مع ابن اختو فيضرب الجرس ويستخبي ورا الباب و اول مافتح الباب امسكو فضلنا نعمل كدة شوية واخر مرة ابن عمى هو ال ضرب الجرس وبدل ممسك الطفل الصغير مسكتو هو اتكسفت اوى ودخلت جوة ههههههههههههههههههههههههه ه

قديم 06-26-2013, 09:22 PM   المشاركة رقم: 32

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية التاج الفضي

هاي قصه حصلت مش معايه طبعا......في وحده زوجها قلها بدي اسافر مع الشغل .....و هي قالت لحالها هو غايب فرصه انضف البت التاني قبل ما يرجع اخدت المفتاح وراحت و ولقته متزوج عليها وهو ومرته جوا البيت وبعدين بتعرفوا شو صار.............هي قصه مش مضحكه بس حبيت احطها للعبره ههههههههههههههههههه ه

قديم 06-26-2013, 09:43 PM   المشاركة رقم: 33

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه من جد مواقف حلوة والاحلئ لم ضحكتي وانتي نايمة هههههههههههه

قديم 06-27-2013, 06:07 PM   المشاركة رقم: 34

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
بداية الحياة

بصراحه مواقف محرجه كتير بس مرت بسلام
ومنها انه اول يوم زواج طبعا بعد العشاء جاني اخوي الصغير وقال البنات كلهم مجتمعين عند امي بنات خالي وبنات خالتي واخواتي عاد انا بطبعي احب الوناسه والجمعه الحلوه قلت خلاص بلبس واروح معك
مدريت غير زواجي يقول خير وين ان اشاءالله قلت بروح اسهر مع البنات
قال لا والله السهر عندي انا هنا هو دخول الحمام زي خروجه
عاد راح اخوي وانا جلست ابكي مقهوره لاني عارفه انهم راح يسافرو لانهم جاين كلهم من خارج المدينه وانا ماشفتهم
وجلست زعلانه ومقهوره كم يوم

قديم 06-27-2013, 09:49 PM   المشاركة رقم: 35

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

هههههههههههههههههههه

معلشى امرأه خليها عليكى

ماشى ياام يوسف اتريقى براحتك اتريقى ليكى يوم

نورتينى سموووووووى ونورتوا كلكم بجد

مستني باقى مواقف