العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > عالم الحياة الزوجية و المعاشره
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ليه الخيانة يا حبيبى

ليه الخيانة يا حبيبى [gdwl] [justify] بدايه احب ارحب بكل اصابى و حبايبى الفتوكات العزيزات و احب اقول ان الخيانة بقت شئ عاااااااااااااااااادى حتى من

عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 01-11-2013, 09:44 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية عيون مامى
الكاتبة:
اللقب:
بداية الحياة
عرض البوم صور عيون مامى  
معلومات العضوة

العضوية: 41922
معدل التقييم:

الحالة:
عيون مامى غير متواجد حالياً

جديد

ليه الخيانة يا حبيبى

ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif ليه الخيانة يا حبيبى 017.gif

[gdwl]
[justify]
بدايه احب ارحب بكل اصابى و حبايبى الفتوكات العزيزات
و احب اقول ان الخيانة بقت شئ عاااااااااااااااااادى حتى من اقرب الناس ليكى
و الله مش عارفة ابدا منين ؟؟؟
بس هتكلم و ياريت تعذرونى
انا و جوزى اتعرفنا على بغض فى الكلية و حبينا بعض جدااااااااااااااااا و بهدلنا الدنيا حب
و بعدين اتجوزنا و كنت بتكسف منه جدا جدا و كان كل واحد زى ما يكون حاطط نفسه فى قالب و خصوصا انى كنت مع حماااااااااااااااااتى !!!!!!!!!!!!!!!!!!
و يا عينى على حماتى المهم بعد ما جبت ابنى الاول و رحنا شقتنا الجديدة
كنت بلعب فى الموبايل بتاعه و كنا اليوم دا عند امه لقيت رساله حب من واحدة و عامل اسمها ولد المهم ما سكتش و فضلت اعيط كتير و كلمته و كلمتها و بهدلت الدنيا و اتفقنا انه مش هيكلمها مرة تانيه و خلااااص
بعدها بحوالى شهر و فى يوم خميس صحيت بالليل ارتب البيت راح ابنى مسك بنطلونهمن رجليه كدا و رفعه لفوق نزل من الجيب خط تانى غير اللى انا اعرفه
رحت حطاه فى التليفون و لقيت رقم البنت تانى و كان يوم اسود ما يعلم بيه الا ربنا و وصلت انى طلبت الطلاق و كنا هنسيب بعض و اتخنقنا كتير و كسرنا البيت المهم فضل يصالحنى كتير اوى اوى المهم قبلت الصلح بس كنت طول الوقت بشك فيه
و لغايه دلوقت برضو بشك فيه و مش عارفة اعيش معاه ازاى يا ترى انا غلطانه و لا ايه ؟؟؟؟؟؟
[/justify][/gdwl][justify][/justify] يا ريت حد يفيدنى بالله عليكوا ما تنسونى من صالح دعاؤكم

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 01-11-2013, 10:05 PM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة نشطة

اصبري عليه علشان الولد ما يتبهذل بعدين وربي معاك

قديم 01-12-2013, 04:22 PM   المشاركة رقم: 3

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب: