العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > عالم الحياة الزوجية و المعاشره
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ضروري رايكم!

ضروري رايكم! السلام عليكم ........ انا متزوجة حديثا..من شهرين..بس بصراحة في مشكلة انا اتزوجت واحد معرفوش ولا حبيته في الخطوبة بس هو بيحبني اوي..ومش محسسني

عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 03-23-2013, 04:27 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية حياة غريبة
الكاتبة:
اللقب:
بداية الحياة
عرض البوم صور حياة غريبة  
معلومات العضوة

العضوية: 30778
معدل التقييم:

الحالة:
حياة غريبة غير متواجد حالياً

هام

ضروري رايكم!

السلام عليكم ........
انا متزوجة حديثا..من شهرين..بس بصراحة في مشكلة
انا اتزوجت واحد معرفوش ولا حبيته في الخطوبة بس هو بيحبني اوي..ومش محسسني اني مراته بس لا كاني عشيقته كمان..
يوم الدخلة كان عادي ومفيش اي مشاكل وكل حاجه تمت عادي زي اي اتنين..هو راعى اني كنت مكسوفه وخايفه..وعرف يخليني محسش بحاجه وبصراحه انا استمتعت وحبيته وصحيت يوم الصباحية بحبه جدا....
في مشكلتين: الاولى هي اني من النوع الخجول يعني مش بعرف اعبر له عن حبي ولا بقوله بحبك مع انه هو دايما يقولها ومبيضغطش عليا عشان اقول ,هو اصلا حنين اوي وده مخليني حاسه اني مقصرة في حقه...ضروري رايكم! eh_s(11).gif
اما المشكة التانيه هي انو بعد اسبوع من زواجنا عرف اني بحبه اوييي من طريقتي معاه..بسس....عند الجماع بيكون عنيف جدا..ومبقدرش اوقفه او امنعه..وكمان كذا مرة انزف بسبب قوة حركاته(بس لما بيخلص هو اللي بيديني ادوا بينيمني كاني بنته!!!)..وانا بتعب اوي وكذا مرة افهمه كده بس هو بيرد يقولي انه من كتر ما بيحبني مبيقدرش يتحكم في نفسهّّّ!!..والمشكله الاكبر انه ممكن في الليلة الواحده يعمل كده اربع او خمس مرات :S انا تعبت من طريقتو وحاسة ان جسمي كله تعب..وكمان بقيت بخاف منه وممكن لو ناداني اقوله تعبانه وساعتها يبطل يرد عليا ويعمل اللي هو عايزة..بس لما بيخلص بيبوسني ويصالحني وبصراحه انا من كتر ما بحبه مبقدرش ازعل منه او امنعه عني
معلش طولت عليكم بس ياريت تقولولي اعمل ايه!!!انا طبعا مقدرش اقول ل امي الكلام ده فياريت تساعدوني

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 03-24-2013, 03:53 AM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

حبيبتي كذا عادة الرجال في البداية الزواج بس بعدين يكون طبيعي مرة أومرتين في اليوم اويومين ومايحصل شي اناكنت كذا والحين الحمدلله كل شي طبيعي وانتي تقولي لزوجك أناالجماع بقوه يتعبك واللة الموفق