العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > عالم الحياة الزوجية و المعاشره > الثقافة الجنسية مواضيع عن الثقافة الزوجية
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مشكله خطيبى

مشكله خطيبى خطيبى صارحنى أنه مش مختون لان عنده مشكله طبيه والدكتور لم يختنه. انا مش فاهمه الموضوع كمان هل ينفع الزواج والجماع ؟ كذلك

الثقافة الجنسية مواضيع عن الثقافة الزوجية

قديم 05-03-2017, 03:28 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية فاتن عبد الفتاح
الكاتبة:
اللقب:
عرض البوم صور فاتن عبد الفتاح  
معلومات العضوة

العضوية: 116027
معدل التقييم:

الحالة:
فاتن عبد الفتاح غير متواجد حالياً

مشكله خطيبى

خطيبى صارحنى أنه مش مختون لان عنده مشكله طبيه والدكتور لم يختنه. انا مش فاهمه الموضوع كمان هل ينفع الزواج والجماع ؟ كذلك اخبرنى أن طول قضيبه ٢٤ سم عند الانتصاب هل هذا يعتبر صغير ام كبير ام متوسط . برجاء الافاده

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم الثقافة الجنسية مواضيع عن الثقافة الزوجية

قديم 07-03-2017, 05:55 PM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة

افتراضي رد: مشكله خطيبى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاتن عبد الفتاح مشاهدة المشاركة
خطيبى صارحنى أنه مش مختون لان عنده مشكله طبيه والدكتور لم يختنه. انا مش فاهمه الموضوع كمان هل ينفع الزواج والجماع ؟ كذلك اخبرنى أن طول قضيبه ٢٤ سم عند الانتصاب هل هذا يعتبر صغير ام كبير ام متوسط . برجاء الافاده
حبيبتي تمسكي بخطيبك كتير لإنو ما راح تحسي بقيمة الزب اللي بين ايديكي الا بعد ما تفقديه وراح تندمي عليه وتبكي دم.
اللي عندك فوق الحد الطبيعي لإنو مش مختون. لكن إذا قام بعملية الختان شيء طبيعي راح يصغر حجمه ويصير طبيعي. لكن حاليا هو فوق الطبيعي بس أهم شيء لما بدو ينيكك لازم يغسل زبو كويس ويطهرو من النجاسة اللي بتكون تحت الجلدة الزايدة عشان ما في ختان. عشان تعرفي تمصي براحتك وتكون ريحتو حلوة ونظيف وهو في فمك. بس لما يدخلو في كسك راح تولعي نار مش طبيعية. بهنيكي عليه.
هاي ايميلي حبيبتي لأي استفسار عن الطرق الجنسية.
[email protected]

قديم 07-06-2017, 12:34 PM   المشاركة رقم: 3

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة

افتراضي رد: مشكله خطيبى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاتن عبد الفتاح مشاهدة المشاركة
ممكن تردي علي حبيبتي خلينا ندردش مع بعض
[email protected]

مشكله خطيبى

الساعة الآن 02:17 AM.