العودة   منتديات شبكة حياة > حياتك > عالم الحياة الزوجية و المعاشره
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

اعمل اية

اعمل اية اغذرونى بس بجد محتاجة اتكلم وانصحونى بالله عليكم انا متجوزةمن سنتين وعندى طفلة عمرها سنة المشكلةان زوجى شغلة اسبوع برةالبيت ويومين معايا واليومين

عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 10-11-2015, 01:06 AM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية سجى1200
الكاتبة:
اللقب:
بداية الحياة
عرض البوم صور سجى1200  
معلومات العضوة

العضوية: 107626
معدل التقييم:

الحالة:
سجى1200 غير متواجد حالياً

اعمل اية

اغذرونى بس بجد محتاجة اتكلم وانصحونى بالله عليكم انا متجوزةمن سنتين وعندى طفلة عمرها سنة المشكلةان زوجى شغلة اسبوع برةالبيت ويومين معايا واليومين دول يااما بيعمل فيهم شغل كمان يااما مع اصحابةلدرجة انى مش بشوفةغير على الاكل وبعدين اجى اتكلم معاه ميردش لانةمشغول اشتكيت منة كتير ومن اسلوبة دة لدرجةانى قلت له ان الوحدة ممكن تطلق اوتخون جوزها لومش لاقية اهتمام منه يعترف انةغلط ويرجع تانى زىالاول لدرجةانى معتش قادرة انى اتكلم معاه انا والحمدالله مش مقصرة في اى حق من حقوقه وكل اما اكلمةيقولى ان بيعمل كدة علشان الفلوس لدرجةانى اخرمرة كلمتة بهستريا وقلتله كل كلامةالى هيرد عليا بية ومفيش اى نتيجة اعمل اية بالله عليكم

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم عالم الحياة الزوجية و المعاشره

قديم 10-11-2015, 07:55 PM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:

افتراضي رد: اعمل اية

السلام عليكم انا لو مكانك اصبر واعود نفسي لاتقبل هدا الوضع او اشغلي نفسك باي حاجة مفيدة كاهتمامك بطفلتك فهي في عمر يحتاج لرعاية خاصة او اسالي نفسك ادا ما كان عندك هواية قبل الزواج قد كنتي اهملتها ففي غياب زوجك اغتنمي الفرصة لاحيائها ولا تتدمري كلما جاء ليقضي الاجازة معكي لمادا لاتجعليها يومين للسعادة وخصوصا بعد مدة غياب فيشتعل لهيب الحب .انا لي حماتي يعني اخت زوجي يغيب عنها شهر ويبقى معها اسبوعين فحياتها جد طبيعية كونها بقيت على هدا الحال سنين فاعتادت دلك وهو ايضا لا يقضي اجازته معها بل رفقة اصدقائه في السهر و السفر و عندها اربعة اولاد معه تقول لا يتركولي الوقت حتى لاحاسبه .

اعمل اية

الساعة الآن 01:33 PM.