قديم 07-06-2017, 04:40 PM   المشاركة رقم: 8

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة

افتراضي رد: زوجي يعشق قدمي لاني ملكة وهانم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dina gamal مشاهدة المشاركة
السلام عليكم يا بنات الصراحة انا عروسة من جديد وعندي شوية اسئلة يا ريت لو حد يقدر يساعدني عشان جوزي محيرني ومش عارفة اعمل ايه معاه وشكرا سلفا للي حتساعدني
مساء الخير حبيبتي. لو عايزة أي مساعدة في الأمور الجنسية ممكن منعا للإحراج تجيني على الخاص. أهلا وسهلا بيكي

معاكي سحر متخصصة في العلاقة الحميمة
[email protected]

جديد المواضيع في قسم الثقافة الجنسية مواضيع عن الثقافة الزوجية

قديم 07-06-2017, 04:44 PM   المشاركة رقم: 9

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hala mahmoud مشاهدة المشاركة
ازيكم يا بنات
عندي ليكم طريقة تجعل زوجك كالخاتم في أصبعك وتحت رجليكي
بس جربوها ولا تبخلوا عليه بالرد
وفي نفس الوقت الموضوع عايز حكمة منك يا حبيبتي
اولا لازم تتعاملي مع زوجك كملكة في حياته وهانم حتى تخليه يدوب فيكي وفي تصرفاتك
في بعض الطرق اللي ممكن تسويها تخليه يعضق تصرفاتك بس متنسيش الحكمة ومنها :-
1- وانتم قبل ممارسة العلاقة وبعد ما تلبسي ليه لبسك الحلو اطلبي منه انه يغسل قدمك بماية دافية ده هيخليه يتجنن ويا سلام بعد ما تخلصي ويجي ينشف قدمك بفوطة تقوليليه لا نشفها بجسمك يعني يخلي قدمك تمر بجسمه الناشف عشان تنضف
2- وانتي عارفة ان في الليلة دي هتناموا مع بعض ممكن تحطي كريم لقدمك في وجودة واثناء ما انتي ما بتدلكي قدمك تطلبي منه يكمل لانك تعبتي مثلا ده هيخليه يتجنن وطبعا المفروض تروحوا ع السرير بعدها هتقوليله والكريم هيتمسح في الارض والله ممكن يشيلك
3- في وقت تكوني عارفه انه هايج وانتي لابسه الشوز بتاعتك الجميلة وانتي حاطة رجل على رجل وبتحركي رجلك بدلع قدامه حاولي تخلعي شوزك وتوقعيها وتطلبي منه يلبسهالك
4- في اوقات ما قبل العلاقة مباشرة وهو بيتحايل عليكي عشان تناموا مع بعض انتي تقوليله بوس قدمي علشان اوافق بدلع طبعاً وبحكمة كنوع من الاغراء
5- طبعا المونكييييير اختاري اللون اللي بيحبه وممكن تخليه يحطهولك
6- تظاهري امامه انك وانتي ماشيه قدمك بقى فيها ألم وخليه يشوفهالك وانتي نايمة على الكنبة ولابسة قصير ويدعكها بايده وقوليله بوسها عشان تخف من الالم
7- لو راجعين من سهرة رومانسية وطبعا مش هتفوتوا الفرصة انكم تناموا مع بعض قوليلوا حبيبي انا راجعة نعبانة اوووي ومجهدة ممكن تساعدني في خلع ملابسي وتكوني طبعا لسه لابسة الشوز والشراب اقعدي وقتها على كرسي وحطيي رجل ع رجل وهو لو مبقبلش قدمك وهو بيقلعلك ملابسك ابقى ما اعرف شئ
كل الحاجات دي تخلي زوجك وقتها تحت امرك وخاتم في صابعك وثدقيني هيموت في تصرفاتك
بحبكم كلكم
قولولي ايه رأيكم ولو عملتم قولولي عملتم ايه بالظبط
وايه تاني من الافكار اللي مذكرتهاش ممكن نعملها
بصراحة هاي الأمور مثيرة كثير للشهوة للمرأة والرجل بس بصراحة مع إني متخصصة في العلاقة الحميمة بشعر إنو فيها نوع من الإهانة والذل للرجل وعادة سيئة بصراحة مأخوذة للأسف من أفلام السكس اللي ملت النت.
بإمكان الرجل يدهن دب زوجته بأي مادة يكون لها راحة الفواكه كما يباع في السوق ويلحس الدبر ما راح يشم أي ريحة سيئة بس القدمين بحس فيها إهانة.
على العموم مشكورة على الموضوع ويعطيكي العافية

قديم 07-09-2017, 05:21 PM   المشاركة رقم: 10

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hala mahmoud مشاهدة المشاركة
ازيكم يا بنات
عندي ليكم طريقة تجعل زوجك كالخاتم في أصبعك وتحت رجليكي
بس جربوها ولا تبخلوا عليه بالرد
وفي نفس الوقت الموضوع عايز حكمة منك يا حبيبتي
اولا لازم تتعاملي مع زوجك كملكة في حياته وهانم حتى تخليه يدوب فيكي وفي تصرفاتك
في بعض الطرق اللي ممكن تسويها تخليه يعضق تصرفاتك بس متنسيش الحكمة ومنها :-
1- وانتم قبل ممارسة العلاقة وبعد ما تلبسي ليه لبسك الحلو اطلبي منه انه يغسل قدمك بماية دافية ده هيخليه يتجنن ويا سلام بعد ما تخلصي ويجي ينشف قدمك بفوطة تقوليليه لا نشفها بجسمك يعني يخلي قدمك تمر بجسمه الناشف عشان تنضف
2- وانتي عارفة ان في الليلة دي هتناموا مع بعض ممكن تحطي كريم لقدمك في وجودة واثناء ما انتي ما بتدلكي قدمك تطلبي منه يكمل لانك تعبتي مثلا ده هيخليه يتجنن وطبعا المفروض تروحوا ع السرير بعدها هتقوليله والكريم هيتمسح في الارض والله ممكن يشيلك
3- في وقت تكوني عارفه انه هايج وانتي لابسه الشوز بتاعتك الجميلة وانتي حاطة رجل على رجل وبتحركي رجلك بدلع قدامه حاولي تخلعي شوزك وتوقعيها وتطلبي منه يلبسهالك
4- في اوقات ما قبل العلاقة مباشرة وهو بيتحايل عليكي عشان تناموا مع بعض انتي تقوليله بوس قدمي علشان اوافق بدلع طبعاً وبحكمة كنوع من الاغراء
5- طبعا المونكييييير اختاري اللون اللي بيحبه وممكن تخليه يحطهولك
6- تظاهري امامه انك وانتي ماشيه قدمك بقى فيها ألم وخليه يشوفهالك وانتي نايمة على الكنبة ولابسة قصير ويدعكها بايده وقوليله بوسها عشان تخف من الالم
7- لو راجعين من سهرة رومانسية وطبعا مش هتفوتوا الفرصة انكم تناموا مع بعض قوليلوا حبيبي انا راجعة نعبانة اوووي ومجهدة ممكن تساعدني في خلع ملابسي وتكوني طبعا لسه لابسة الشوز والشراب اقعدي وقتها على كرسي وحطيي رجل ع رجل وهو لو مبقبلش قدمك وهو بيقلعلك ملابسك ابقى ما اعرف شئ
كل الحاجات دي تخلي زوجك وقتها تحت امرك وخاتم في صابعك وثدقيني هيموت في تصرفاتك
بحبكم كلكم
قولولي ايه رأيكم ولو عملتم قولولي عملتم ايه بالظبط
وايه تاني من الافكار اللي مذكرتهاش ممكن نعملها
أحس فيها إهانة للرجل. وشكرا
[email protected]