قديم 01-05-2013, 03:20 AM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية سعاد
الكاتبة:
اللقب:
عضوية محظورة
عرض البوم صور سعاد  
معلومات العضوة

العضوية: 905
معدل التقييم:

الحالة:
سعاد غير متواجد حالياً

انا القلق هيموتنى

انا القلق هيموتنى

السلام عليكم
موضوعي هو
انا القلق هيموتنى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندى استفسار وياريت أجدالحل عندكم
انا فتاه ابلغ من العمر 23 سنه مكتوب كتابى ولكن زوجى يعمل بالخارج والمرة الوحيده التى حدث بيننا جماع حدث واحنا واقفين ولما انتهينا من الجماع غسلت المهبل جديا من الداخل والخارج خوفا من حدوث حمل وجت الدوره بعدها فى نفس ميعادها ورحت للدكتوره للاطمئنان وجدت عندى نقاط من اللبن فى صدرى الايمن تنزل بعد الضغط عليها والصدر الايسر به نقاط لكن اقل من الصدر الايمن المهم قالتلى انه ده ارتفاع فى هرمون اللبن وده ممكن يأخر الحمل شويه ووصفتلى اقارص وقالتلى انى اخدها بس لما اكون مع زوجى المهم بعدها ب3 شهور نزل مياه سائله اشبه بالزيت ولونها احمر ولكناه ليست دوره ولا فى ميعاد الدوره واستمرت 5 او 6 ايام وبعدين راحت وجت الدوره فى ميعادها بعدها وبعدين بعدها برضه بحوالى 7 شهور نزلت نفس الافرازات السائله ولكن مع افرازات بنيه اللون ونزل دم متجلط ولكن شبه دم الدوره ولكن برضه دى مش دوره ولا ده ميعادها المهم استمر برضه حوالى 5 ايام وبعدين بينزل بعدها افرازات لونها ابيض بكميه كبيره وانا ولله الحمد دورتى منتظمه بس انا مش فاهمه الافرازات الغريبه دى معناها ايه وبصراحه خايفه وساعات بشعر بمغص جامد جدا فى بطنى وظهرى قبل ميعاد الدوره بأسبوع بس مش دايما وده حصل بعد الجماع وللعلم الجماع حدث مره واحده فقط ياترى ده ايه وانا اسفه للاطاله واشكركم انا القلق هيموتنى progress.gif انا القلق هيموتنى edit.gif

شكراً لكم و انتظر ردودكم :)

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم عيادة حياة النسائية الطبية Obstetrics & Gynecology