العودة   منتديات شبكة حياة > ازياء و تجميل و موضة و ملابس fashion > العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care
التسجيل التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ماسك تبييض الوجه

ماسك تبييض الوجه بصو يابنات الماسك ده طريقته حلوة اوى وسهله جدا ونتيجته مبهرة وعن تجربه بصى انتى هتجيبى شوية نشا وعليهم شوية بودرة تلك

العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care

قديم 12-26-2013, 12:38 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية koky malek
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية
عرض البوم صور koky malek  
معلومات العضوة

العضوية: 100899
معدل التقييم:

الحالة:
koky malek غير متواجد حالياً

ماسك تبييض الوجه

بصو يابنات الماسك ده طريقته حلوة اوى وسهله جدا ونتيجته مبهرة وعن تجربه بصى انتى هتجيبى شوية نشا وعليهم شوية بودرة تلك اوبال opal وتدوبيهم فى ماء ورد اوبال opal وتحطيها على وشك 10 دقايق هتلاقى الماسك نشف كدة تروحى تفركيه وتسيبي الطبقة اللى تحت بس على وشك وبعدين تسبيه ربع ساعة وتغسليه وتدعيلي والله هتلاقى نتيجة مبهرة هتلاقى وشك ناعم خالص وفاتح ورايق انا هنزلكو صورة منتج اوبال ماء الورد وبودرة التلك عشان يبقى سهل عليكي وانتى بتشترى ماتحتاريش فى الانواع انا جربت كتير ودى اجود الانواع واوفرها كمان

مواضيع قد تعجبك:

جديد المواضيع في قسم العنايه بالبشره العنايه بالشعر العناية باليدين العنايه بالقدمين خلطات تبيض و تصفيه Skin Care

قديم 12-27-2013, 12:06 AM   المشاركة رقم: 2

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
بداية الحياة

افتراضي رد: ماسك تبييض الوجه

مجربها ولا

قديم 01-05-2014, 02:09 PM   المشاركة رقم: 3

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

كم مره استخدمه بليوم .. وهل جربتيه لاني صراحه صرت اخاف من الحبوب تتتتطلع بوجهي وانا في غنا عنها فوق كداا .. هل يعطي بياض ولا لان بشرتي حنطيه وفاقده الامل اننى افتح ..

قديم 01-05-2014, 02:10 PM   المشاركة رقم: 4

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

االبودره لها صناعه خاصه من دوله ولا وفيه اصلي وتقليدي واشتريها من وين ..

قديم 01-06-2014, 06:03 PM   المشاركة رقم: 5

معلومات العضوة
الكاتبة:
اللقب:
عضوة حيوية

يابنات والله انا جربته كتير جدا جدا جدا وكنت بعمله كل يوم باليل ولو بشرتك حساسة اعمليه يوم بعد يوم وان شاء الله هتحسي بفرق فى التفتيح والنعومة من اول مرة وياريت لما حد يجربه يقولنا عالنتيجة