قديم 11-29-2013, 09:46 PM   المشاركة رقم: 1
الصورة الرمزية
الصورة الرمزية بسكوته ماي واي
الكاتبة:
اللقب:
مشاركة حيوية
عرض البوم صور بسكوته ماي واي  
معلومات العضوة

العضوية: 100175
معدل التقييم:

الحالة:
بسكوته ماي واي غير متواجد حالياً

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس .. و تحطيم للأسعار .. وتحدي

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747220_320.gif

دعــــــاء دخول الســــــوق

لا إله إلا الله وحده لا شريك له ، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده الخير وهو على كل شيء قدير
اللهم إن كان لي رزقا في السماء فانزله وان كان في بطن الارض فاخرجه وان كان بعيدا فقربه وان كان عسيرا فيسره وان كان قليلا فاكثره وبارك فيه برحمتك ياارحم الراحمين اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عمن سواك اللهم اني اعوذ بك من الهم والحزن والكسل والبخل وضلع الدين وغلبة الرجال.

اللهم صب علينا الخير صبا صبا ولا تجعل عيشنا كدا كدا
كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747220_777.gif
طبعا بتفكروا كل المنتجات دي موجودة فين
أكيد عندي
في

مـــــــــــــــــــــــا ي واي

تعالوا إلحقوا العروض الجبارة والهدايا اللي تجنن وإنتي معايا اكيد كسبانة كسبانة عارفة ليـــــــــــــــــــــــ ه

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747219_761.gif

لعدة اسبــــــــــــــــــــــ ــاب

طبعا هتشتري بسعر العضوية

والمفجأة لو هتعملي عضويةهتتعمل ليكي هدية مجانية

بس سجلي معايا بالشركة تحت كودي 35025662
أو ممكن أعملك عضوية و توصلك لباب بيتك

أو تسجلي معانا بالطريقة اللي تعجبك
ممكن تنزلي الشركة بنفسك و تسجلي العضوية
و هبعتلك ثمن العضوية كارت شحن هدية إيه رأيك
اللي يعجبك وأنا معاكي

هتاخدي هدايا تنشيط

كروت شحن

عروض مستمره ليكي ولاعضائك

هنقدملك كمان مميزات كتير تسهلك ادخال اعضاء معاكى

هعرفك كمان ازاى تشتغلى وتدخلى اعضاء معاكي

بكون معاكى خطوه بخطوه وبساعدك من الالف للياء عشان
تحققي اعلي دخل باذن الله وتبدأى مشروع خاص بيكي وتكبريه وتحققي ذاتك

اللي تحب تسجل عضوية من المنتدى او من خارج المنتدى اهلا بيها

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747220_323.gif

واذا مش عاوزة تعملى عضويه وعايزه بس تشترى وتستفيدى بالخصومات والهدايا المجانية خدي الكوداللي هتشتري بيه 35025662 أو اعملك الاوردر بنفسي و اوصله ليكي شحن لحد باب بيتك
شوفي قرارك و إختاري و كلميني علي الخاص
علشان نتفق

وقبل ما نشوف الكتالوج تعالى معايا نشوف الاول مميزات العمل فى ماى واى واستفادتك من الشركه

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747220_323.gif

أولاأعرفكم بـشركه ماي واي ؟

اكبر شركه تسويق مباشر في مصر والوطن العربي
الشركه حاصله علي شهاده الايزو
يعني منتجاتها حاصله علي شهاده الجوده

((يعني بتاخدى منتج مضمون الجوده ليكي ولاسرتك ))

إيه هيه منتجات الشركه ؟

مستحضرت تجميل
منتجات عنايه بالشعر و البشرة
عطرات
منظفات
شاورات
خلطات ماكولات
وكيكات وحلويات ومشروبات

((يعني منتجاتها متنوعه واستهلاكيه جدا واسعارها مناسبه واقتصاديه))

والشركه ليها فروع فى جميـــع محافظات مصـــــــــــــر والمملكة العربيـــــــــــة السعودية و السودان
لديها 3 مصانع فى مدينة العبور
لديها 100,000 عضـــــــــو نشط و 1,000 موظفولما تعملي عضويه بــــ شركه ماى واى تتيح لكى اكبر فرصه لزياده دخلك الشهرى

مميزات العضــــــــــويه ؟

1 -نسبة الخصم : من 20 الى 25 % اى تشترى بسعر العضوية و تبيع بسعر الكتالوج و فرق السعرين هو ربحك .

2 -هدايا النقاط : النقاط معناها كل منتج بالكتالوج زى ما جنبه سعر الكتالوج عند تجميع فاتورة ب100 نقطه تحصل على 3هدايا مجانيه قيمتها من 30 الى 40 جنيه .

3 -هدايا البرنامج :عند تجميع نقاط معينة طوال شهرين او ثلاثة تحصل على هدية منزلية قيمة . (حله ضغط _مروحه _كولمان مياه_عجان كهربائى ....الخ)

4 -هدايا مهرجانات التنشيط : تحصلى على هدية قيمة منزلية من قائد مجموعتك على مدار عروض الشهر .

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي hayahcc_1385747221_568.jpg

5 - العروض : سواء 2+1 او 1+1 \ اوتخفيض \او عروض اسبوعيه تصل نسبة ربحك عند شرائك للعرض الى 50 %
6- المكافآت : و هى الدخل الرسمى الشهرى من الشركة و تحسب

كــــــــــــــــالآتي

المستوى......... النقط ............ المكافأة

3% ......... من 200 : 599 نقطة ........ من 8 : 25 جنيه

6% ......... من 600 : 1199 نقطة ..........من 50 :101 جنيه

9%...........من 1200: 2399 نقطة .......... من 151 : 302 جنيه

12% ..........من 2400 :3999 نقطة ....... من 403 : 672 جنيه

15% .........من 4000 : 6599 نقطة........ من 840 : 1386 جنيه

18%..... من 6600 : 9999 نقطة ....... من 1663 : 2520 جنيه

21%..........10000نقطه ...........2940 جنيه

استني استني رايحه فين فهمتي غلط مش لازم انتى اللي تعملي النقط دى عشان تاخدى مكافاه ومرتب كل شهر من الشركه يعنى مش لازم انتى تشترى منتجات بقيمه 10000 نقطه عشان تاخدى ال2940 جنيه

دى نقط شجرتك (مجموعتك بالكامل ) بمعنى انك لو دخلتى عضوتين وال2 هما كمان كل واحده دخلت 2 بقي عندك شجره ب6 اعضاء وهكذا

يعني اعضاء +اعضاء+اعضاء=نقط +نقط+نقط=مكافأه اكبر واكبر
ونقطهم بالكامل سواء اعضاء مباشرين تحتك او اعضاء غير مباشرين (اعضاء دخلوا تحت اعضاء معاكى) الشركه بتديكى نقط قدهم من غير ما ينقص من نقطهم حاجه والنقط دى اللي بتكون عليها مكافأتك ومرتبك من الشركه وهما كمان على نقط اللى تحتهم بياخدوا مكافأه من الشركه

طب ازاى اعمل عضويه ؟

تروحي الشركة ماي واي وتسجلي تحت كودي 35025662 وكل المطلوب منك ..
رقم البطاقة ...............
و إسمك ..................
و رقم التليفون ..................
و 10 ج لاول مرة بس و تكلميني علي الخاص و أنا أبعتلك الـــ 10ج كرت شحن هدية وكمان بوضحلك اكتر وبجاوب علي كل استفساراتك

طب لو انا فى محافظه وليا اقارب فى محافظه تانيه ممكن ادخلهم فى جروبى تحت الكود بتاعي؟

ايوه طبعـــــــا ينفع

ازاى هعرف الناس اللى دخلت تحت كودى وعدد النقط بتاعهم ؟

عن طريق تقرير تقدرى تسحبيه فى اى وقت من اى الشركه

لسة بتفكري و بتقولي ملكيش معارف ولا علاقات .. مش شرط دا إنتي ممكن عن طريق النت تعملي شغلك و اللي هتشتري منك ممكن تجيب اقاربها و أصحتبها و يعملوا أوردرات من عندك مش تقلقي ربنا خلي عندك امل و ثقة بالله و إنك لما تسعي ربنا مش هيخذلك

تعالي بقي اديكي فكره عن القاب الشركه

( الالقـــــــــاب )

و هى اعلى مستويات تحقيق ذاتك و نجاحك بماى واى .

بتحصلي علي لقب بالاضافه لمكافاه اضافيه ده غير طبعا المكافاه الشهريه اللي سبق وضحناها

1-
لقب ليدر :- كوني مجموعة تصعدي مستوى 21% و ذلك لمدة 3 شهور متتالية او 6 شهور خلال السنة تحصل على لقب ليدر + شيك بمبلغ 2500 جنيه .

2 - لقب سنيور :- ان يكون لديك مجموعتين 21% لمدة 6 شهور خلال السنة تحصل على لقب سنيور + شيك بمبلغ 5000 جنيه

3 - لقب ماستر :- ان يكون لديك 4 مجموعات % 21 لمدة 6 شهور خلال السنة تحصل على لقب ماستر + شيك بمبلغ 10000 جنية

4 -لقب ادفيزر :- ان يكون ليدك 6 مجموعات % 21 لمدة 6 شهور خلال السنة تحصل لقب ادفيزر + شيك بمبلغ 15000 جنيه

إيه رايكم

وعلي فكرة ممكن تعملوا العضوية مش بس علشان الشغل إنتي ممكن تعمليها علشان تشتري حاجات الشخصية برضه بسعر مخفض 20% و 25% و برضه هيكون ليكي حق بالعروض التنشيطيه و عروض البرامج وعلي فكرة شركة ماي واي مش بتفرض عليكي تشتري بمبلغ معين دا إنتي ممكن تشتري بأي ثمن حتي لو 2 جنيه شوفتي بقي احسن من كدا

تيجوا بقي معايا نشوف الكتالوج و الأسعار و العروض و الهدايا اللي تجننننننننننننننننننن

ولو عاوزة اوردر أوصله ليكي لحد باب البيت
او ممكن تشتريه بنفسك من فرع الشركة
علي الكود
35025662

بس عرفيني إنتي منين و انا اعرفك عنوان أقرب فرع للشركة ليكي

كل ما يخص بيتك و عيلتك و جمالك عندي وبس ..  و تحطيم للأسعار .. وتحدي Z

الكتـــــــــــــــــــــ ـــالوج

أولـــــــــــلــــ

العرض التنشيطي الإسبوعي

الإسبوع الأول .... من 2 إلي 11 ديسمبر ** شامبو باللبن و العسل 16.75 ج

الإسبوع الثاني .... من 12 إلي 21 ديسمبر ** عطر جرين 13.25 ج

الإسبوع الثالث